2011-10-14
17:10:05

tatueringar.

  • Fjärilar
  • Tribaler
  • Ens eget födelsenummer eller namn.
  • Diamanter
  • Cupcakes
  • "Carpe diem"
  • Svalor
  • Hammarby eller motsvarande lagembelem alltså.
  • Varg
  • Stjärntecken
  • Kinatecken
  • Tassar på bröstet
  • Kinesiska fiskar
  • Pussmunnar
  • Rosetter
  • Ord så som "bitch" "player" , eller varför inte playboykaninen.
  • "only god can judge me"
  • Mamma och pappa på varsin handled.
Det är hitills dom tatueringar jag kommer på som kan vara bland det tråkigaste, fulaste och bland den värsta sortens tatueringar jag vet..
Har ni någon form utav "hat-tatuering" ?



Får väl kanske dessutom tillägga att jag innehar en utav dessa som jag själv finner helt meningslös . Skulle vara så jäkla tråkigt om någon blev stött menar jag.
Candy  |  2011-10-15 00:36:23

Du har alltså Carpe Diem-tatueringen? Nu känner jag mig lite dum som postade en bild på en tjejs Carpe Diem-tatuering och skrattade åt hur fult det var. Lite som när jag spydde ur mig mitt hat över tribals inför kompisens pojkvän, och en vecka senare insåg att han har tribals intatuerade... ><



Men ja. Håller med dig om de flesta du nämnt, speciellt tribals, personnummer + namn, stjärntecken och kinatecken. Kan inte komma på att jag har några andra s.k. hattatueringar, men om jag ser dem så vet jag nog. ;)

Sandra  |  2011-10-15 00:48:40

Candy: Nejnej! Jag har inte carpe diem. Däremot har jag en ful tribal som jag gjorde som nybliven artonåring.

Hängde på låset och pekade ivrigt på en tribal som innehöll ett hjärta, och satte den på ena skulderbladet. För min "livs kärlek" hde gjort slut.

Däremot har jag någon slags hatkärlek till latinska tecken överhuvudtaget, trots att jag har en latinsk fras på bröstet.

Är nog en hycklare innerst inne jag. ;)



   Innan du kommenterar!

     » Tänk på att IP-nummer loggast och går att spåra.
     » Kommentarer som verkar stötande mot mig eller någon utav mina närmsta kommer att raderas
     » Ingen marknasdföring tack! Spam, reklam för bloggar, tävlingar, gratissidor eller dylikt raderas

    Var god respektera detta!


    Skriv din kommentar här nedan ¬

Namn

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/Hemsida

   :-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P